Wikia

Ben je jouw wachtwoord kwijt, of zal deze gestolen zijn? Hier geven wij de informatie om dit terug te krijgen!

E-mailadresEdit

In het begin heb je een e-mailadres moeten opgeven, geef jouw echte e-mailadres op, want er wordt een code naar gestuurd!

Your recovery questionsEdit

Geef jouw recovery questions op, als je dit niet hebt vink je het blokje aan I have not set any recovery questions.
De vragen zijn al zo ingesteld dat het de goeie vragen zijn en dat je niet hoeft te zoeken naar deze vragen.

Your subscription detailsEdit

Ben je ooit member geweest? ook al is dit op Runescape, kies eerst jouw Betaalmethode, daarna zal er te komen staan wat je verder moet doen.
Als je geen member bent geweest zal dit venstertje niet verschijnen!

Your previous passwordEdit

Hier moet je drie wachtwoorden invullen die jij onthouden hebt. Vul altijd in het eerste vakje jouw laatste wachtwoord op, zo kunnen ze het beter controleren en het is voor jouw gemakkelijker.
Als je er nog maar twee weet meot je de laatste overslaan. Als je er geen weet loop je het risico dat ze jouw account niet teruggeven.

Your email security codeEdit

Zoals hiervoor gezegd krijg je een code toegestuurd naar jouw opgegeven e-mailadres, vul die code hier in, Jagex controleert dan de gegevens die jij hebt opgegeven met je e-mailadres.

Your contact detailsEdit

Wanneer je member bent geweest moet je invullen op welke postcode dit is, en wat toen jouw e-mailadres was.

Your new passwordEdit

Wanneer Jagex vind dat ze het account teruggeven willen ze een nieuw wachtwoord, doe een moeilijk wachtwoord die jij wel onthoud, dan is het moeilijker voor een hacking.
Als je jouw account weer terug hebt moet je jouw wachtwoord een paar keer veranderen, dit is voor je eigen veiligheid, doe niet meer hetzelfde wachtwoord!

Other detailsEdit

Heb je ander informatie over jouw account? Geef het hier op, wat had je voor het laatst aan in Runescape, welk spel speelde je het laats op Funorb, kon je op het forum schrijven, was je een F/P-mod, was je member, etc. geef ook de datum op wanneer je hem gemaakt hebt.

SummaryEdit

Hier kan je zien of je goed genoeg bent om de informaite te versturen, is het:

Rood: Controleer je vragen nog eens, kleine kans om je account terug te krijgen!
Oranje: Controleer je vragen nog eens.
Groen: Je kan verder gaan, want het is een grote kans om je account terug te krijgen.

CodeEdit

Wanneer je de informatie hebt verzonden moet je de code die je krijgt ergens opschrijven, desnoods op een papiertje of op je computer. Om deze code op te geven kijk je op de pagina Track Recovery