Wikia

Wanneer je member wilt worden moet je met bepaalde manieren betalen, dit kost echter wel geld en er zijn geen gratis manieren om aan een membership te komen.
Wanneer je jouw membership wilt verlengen kan je dit alleen doen met alle manieren. Met een Credit Card (Pinpas) Betaal je om de maand een bedrag tenzij je jouw membership stop zet, je maakt dan wel jouw maand af, en je krijgt echter geen geld terug.

Starten/VerlengenEdit

JAGEX 1

Zoals je hiernaast ziet kan je twee keuzes maken, de eerste is voor Runescape en de tweede is voor Funorb. Wanneer je voor beide kiest krijg je een aanbieding, dus betaal je minder dan wanneer ze allebei zijn opgeteld.

BetaalmanierenEdit

Er zijn verschillende betaalmanieren, in de tabel hieronder is alles weergegeven. Dit wordt alleen weergegeven voor één maand, de andere opties moet je zelf bekijken bij deze pagina.

Deze tabel is alleen voor Funorb.

Betaalmanier Bedrag in euro's
Credit/Debit card 4.25
PayPal 4.50
SMS 7.50
Phone 5.95
Wallie-card 4.99
Without a creditcard 4.95

Deze tabel is voor Funorb en Runescape samen.

Betaalmanier Bedrag in euro's
Credit/Debit card 8.85
PayPal 9.50
SMS 15.00
Phone 12.50
Wallie-card 10.75
Without a creditcard 10.50

BetaalinformatieEdit

Credit/debit card:

Visa
De credit/debitcard is een manier om te betalen op Funorb. Hierbij moet je van jouw rekening geld afhalen en dit storten naar Jagex, je moet wel een online-bankrekening hebben om met de creditcard te betalen.
PatPal
PayPal:

PayPal is een site op internet waarbij je geld hebt van je rekening, dit is een veilige manier om te betalen omdat dit geld niet gestolen kan worden, je kan het bedrag ook niet opnemen. Bij PayPal moet je geld van jouw rekening op internet overmaken naar jouw PayPal account.

Surf PIn
SMS:

Met SMS betaal je via een mobiele telefoon, je betaalt dan voor één maand die van jouw beltegoed afgaat. Helaas is dit niet een veilige manier omdat de berichten soms niet worden ontvangen.

Surf PIn
Phone:

Wanneer je met een telefoon gaat betalen komt er bij jouw rekening dit bedrag bij, bij een mobiele telefoon gaat dit eraf. Helaas is die niet handig omdat de lijnen soms vol zitten. Hierdoor krijg je een hogere rekening dan het bedrag wat je moest betalen.

Wallieeeeee
Wallie-card:

Een Wallie-card is een van de veilige manieren om te betlaen voor membership. Je kan een wallie-card bijna overal kopen, bijvoorbeeld in de HEMA of een klantenservice. Helaas kan dit stiekem worden gedaan door kinderen omdat de ouders niet weten dat dit wordt gekicht.

Without a creditcard

CashpayerMet Without a Creidtcard kun je 50 verschillende dingen kiezen om mee te betalen, zoals je eigen bank of met paypal. Sommige mogelijkheden zijn zlefs goedkoper dan op de Jagex site zelf, alleen duurt het wel wat langer voordat je member bent. Je komt op de site Paybycash.com, wij raden je het aan om de site te bezoeken via Jagex, dit omdat PaybyCash verschillende site's betalingen geven, en soms mislukt het nog wel dat er een verkeerde membership naar een site gaat.