Wikia

1. Hebben de advertenties invloed op de prestaties van de Funorb games?

2. Hoe verwijder ik advertenties van Funorb?

3. Ik heb zojuist een scan op mijn computer uitgevoerd, en krijg steeds cookie-bestanden van jullie advertenties. Zijn dit virussen?

4. Waarom zijn er advertenties op jullie site's?

5. Een advertentie zorgt voor vertraging. Is er iets dat ik kan doen?

6. Ik zie een ongepaste of kwetsende advertentie, wat moet ik doen?

1. Hebben de advertenties invloed op de prestaties van de Funorb game?

Performance vermindering wordt veroorzaakt door een aantal verschillende factoren. In sommige gevallen kunnen oudere computers strijd om zeer complexe advertenties tonen tijdens het draaien van games FunOrb. Als u vindt dat een bepaalde advertentie niet in een apart venster of lijkt te zijn waardoor uw computer naar de strijd, dan kunt u het indienen van een klacht bij ons advertentie. U kunt dit doen door het invullen van de relevante vakken met de benodigde informatie.

Houd er rekening mee dat als u een andere browser vensters / tabs open die advertenties bevatten, dan kunnen deze ook uw prestaties van de computer kunnen beïnvloeden - je moet ervoor zorgen dat u alleen de FunOrb website te openen zijn.

Door het betalen van een maandelijks abonnementsgeld en lid te worden, zullen de spelletjes vrij zijn van de advertenties. Vergeet niet dat opzettelijk de advertenties te blokkeren via een andere methode is tegen de regels van de Rules of Conduct en kan resulteren in maatregelen worden genomen tegen uw account.

De bestanden die je hebt ontdekt op uw computer zijn volkomen veilig. Zij zal uw computer niet op enigerlei wijze schade.

Onze adverteerders op te slaan een beetje te identificeren bestand op uw machine, bekend als een cookie. Dit cookie wordt vastgelegd wat advertenties die u hebt ontvangen, geklikt en genoten. Zij hebben geen registreert alle persoonlijke informatie. Als je je zorgen over cookies en wat ze zijn, adviseren wij te klikken op deze link: www.networkadvertising.org.

4. Waarom zijn er advertenties op jullie sites?

Reclame is een zeer effectieve manier voor ons om ervoor te zorgen dat we kunnen blijven aanbieden free-to-play-versies van FunOrb games, aangezien het helpt om te betalen voor de servers en de steun die nodig is om de game draait. We hebben zeer duidelijke richtsnoeren in de plaats met vermelding van wat wel en wat niet aanvaardbaar is voor advertenties op onze site.

Ten eerste is het belangrijk ervoor te zorgen dat al uw instellingen correct zijn en in overeenstemming met het advies van uw ISP.

Ter beperking van het effect dat een vertraging veroorzaakt advertentie heeft op uw systeem, klik met de rechtermuisknop op de advertentie en onder de rubriek kwaliteit, selecteer laag.

Hoewel dit misschien het probleem niet oplost, moet het gemak de achterstand die u ondervindt, terwijl de advertentie wordt weergegeven.

Je kan ons een advertentie zoeken als je hier klikt. (Je moet je natuurlijk wel eerst inloggen)