Wikia

Enter the forum Deze pagina bevat informatie over ons forum, dit gaat dus niet over de forums van Funorb!

Introductie

Het forum van onze site bied spelers hulp voor FunOrb en kunnen overleggen met andere spelers. Zo kan je praten over de laatste updates en disscusieren over de leukste games. De beheerders en moderators van deze site bieden iedereen hulp en er is een uigebreid profiel waar je algemene informatie maar ook persoonlijke informatie te geven is, natuurlijk hoef je dit niet in te vullen.

Ook kan je informatie en Persoonlijke Berichten naar andere spelers verzenden.

Regels

Op het forum zijn er ook bepaalde regels, deze regels zijn natuurlijk niet hetzelfde, om deze regels te kunnen lezen klik je hier. Lees deze regels eens door, omdat we bij overtredingen van regels ingrijpen en zonodig een straf geven.

Ranking

Omdat wij natuurlijk niet alles zelf aankunnen, hebben wij, net als op FunOrb, bepaalde ranken voor op het Forum, we noemen je hierbij dan ook een Forum Mod en je hebt dus ook speciale rankings. Om meer informatie over dit te lezen, klik hier.

Wij zullen ook op bepaalde dingen letten en zullen niet iemand een rank geven bij kennis in-game of in real life.

Straffen

Bij het overtreden van regels zullen zij bepaalde straffen uitdelen, als je hier klikt zullen wij de bepaalde straffen vertellen, maar vertellen niet de redens. Wij kunnen ook een IP-ban geven!

ENTER

Eindelijk hebben we dit besproken, nu kan je het forum betreden, wees open om hier een lid aan te maken en verder; Veel succes!

Boven aan de pagina vind je een link om het forum te betreden!