Wikia

Funorb NL Wiki

Home

725pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Mededeling over de Wikia
Er is sinds lange tijd geen update geweest op FunOrb. Om toch nog op de hoogte te blijven zal er binnenkort een andere variant worden gegeven. Helaas zal dit geen Wiki worden en zullen er ook meerdere games uitgelegd worden.

Welkom op FunOrb Wiki NL,
De nederlandstalige wiki over FunOrb die iedereen kan bewerken!
725 paginas sinds het begin van de Wiki.

Wiki nieuws
Golden Sunset-large.png
  • We hebben een nieuwe manier om paginas voor prestaties toe te voegen en prestatietabellen op pagina's te maken en te wijzigen! de uitleg staat hier.
  • De Wiki heeft weer een nieuwe startpagina, inclusief maandelijkse poll!
  • De Games lijst heeft een makeover gehad
  • Bouncedown, Chess, Deko Bloko, Monkey Puzzle 2, Virogrid en Zombie Dawn zijn nu aanbevolen paginas, neem er even een kijkje!
Laatste FunOrb updates
Star Pilot.gif
Game updates
Website-updates
Klantenservice
Zie het nieuwsoverzicht voor een complete lijst.
Evenementen
Master Team Leader-large.png
Er zijn nu helaas geen evenementen. Als de activiteit op funOrb en de Wiki toeneemt zullen wij weer evenementen organiseren. Het is wel mogelijk dat we hier evenementen van andere fansites neerzetten, zoals de engelstalige Wiki of OrbMore (ook engelstalig).
Hoe kun jij de Wiki helpen?
Explorer in the Mist-large.gif

De Wiki is nog lang niet compleet, daarom hier een lijstje met dingen waar nog aan gewerkt moet worden:

Aanbevolen pagina
Monkey Puzzle 2
Daar zit je dan, met een vlot op de rivier. Het water is aan het stijgen, maar je kan geen kant op, behalve omhoog. Er is maar één klein probleem: apen. Heel veel apen. En die zitten allemaal in de lianen boven de rivier. Net tussen jou en de stammen die in de bomen leven. En voor zij een liaan naar beneden gooien moet je eerst alle apen uit de lianen halen, want ze willen natuurlijk geen apen in hun huis. En daar komt het leuke deel: je mag de apen met kokosnoten uit de lianen gooien! En om er nog een schepje bovenop te doen krijg je verschillende kleuren kokosnoten voor verschillende kleuren apen. Erg vrolijk allemaal. Laat je alleen niet afschrikken door de spinnen die zich ook schuilhouden in de lianen.
Poll
Welk van de laatste 5 spel updates was het beste?
 
0
 
5
 
3
 
1
 
1

De peiling is aangemaakt op 1 jun 2011 om 23:05 en tot nu toe hebben 10 gebruikers gestemd.
Inhoud (alle paginas)

Around Wikia's network

Random Wiki