Wikia

Funorb NL Wiki

Startpagina

Overleg0
725 pagina's
op deze wiki
Mededeling over de Wikia
Er is sinds lange tijd geen update geweest op FunOrb. Om toch nog op de hoogte te blijven zal er binnenkort een andere variant worden gegeven. Helaas zal dit geen Wiki worden en zullen er ook meerdere games uitgelegd worden.

Welkom op FunOrb Wiki NL,
De nederlandstalige wiki over FunOrb die iedereen kan bewerken!
725 paginas sinds het begin van de Wiki.

Wiki nieuws
Golden Sunset-large.png
  • We hebben een nieuwe manier om paginas voor prestaties toe te voegen en prestatietabellen op pagina's te maken en te wijzigen! de uitleg staat hier.
  • De Wiki heeft weer een nieuwe startpagina, inclusief maandelijkse poll!
  • De Games lijst heeft een makeover gehad
  • Bouncedown, Chess, Deko Bloko, Monkey Puzzle 2, Virogrid en Zombie Dawn zijn nu aanbevolen paginas, neem er even een kijkje!
Laatste FunOrb updates
Star Pilot.gif
Game updates
Website-updates
Klantenservice
Zie het nieuwsoverzicht voor een complete lijst.
Evenementen
Master Team Leader-large.png
Er zijn nu helaas geen evenementen. Als de activiteit op funOrb en de Wiki toeneemt zullen wij weer evenementen organiseren. Het is wel mogelijk dat we hier evenementen van andere fansites neerzetten, zoals de engelstalige Wiki of OrbMore (ook engelstalig).
Hoe kun jij de Wiki helpen?
Explorer in the Mist-large.gif

De Wiki is nog lang niet compleet, daarom hier een lijstje met dingen waar nog aan gewerkt moet worden:

Aanbevolen pagina
Zombie Dawn
De Apocalyps is aangekomen. Eng zou je zeggen, maar in dit geval niet. Want jij hebt de leiding over dit nieuwe zombie leger! Zoek je weg door Amerika, en verander zoveel mogelijk mensen in zombies om je leger uit te breiden. Maar pas op, want de overheid zal er alles aan doen om je tegen te houden, want ze willen niet dat je bij hun geliefde Witte Huis komt. Maar dat maakt voor jou niks uit, je bent tenslotte toch al dood...
Poll
Welk van de laatste 5 spel updates was het beste?
 
0
 
3
 
3
 
1
 
1

De peiling is aangemaakt op 1 jun 2011 om 23:05 en tot nu toe hebben 8 gebruikers gestemd.
Inhoud (alle paginas)

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki