Wikia

Dit zijn alle games in de categorie actie.

Beschikbare spel genres
Alle - Actie - Puzzel - Schiet - Sport - Strategie
Spel Beschrijving van het spel
Ace of Skies
Ace of Skies
Ga nu de strijd aan in de lucht, en haal alles uit de kast om je tegenstanders uit de lucht te schieten en Fair Brittania te beschermen.

Lees meer, of speel nu!

G5
Bouncedown
Een constante brand onder je, en scherpe punten boven. En allebei zullen ze ervoor zorgen dat je eraan gaat. Blijf uit de buurt en zorg ervoor dat je op de platformen blijft, die overigens steeds sneller gaan om het nóg moeilijker te maken!

Lees meer, of Speel nu!

G6
Brick-à-Brac
Een gouwe ouwe, maar dan met een nieuw jasje. Speel alle blokken in het veld weg voor je door al je levens heen bent. Of probeer multiplayer, en speel je tegenstanders eruit terwijl je gebruik maakt van irritante power-ups om het je tegenspelers nog lastiger te maken.

Lees meer, of Speel nu!

G12
Escape Vector
Aliens hebben geheime technologie gestolen van een geheime basis op aarde. Vlieg naar het zonnestelsel van de aliens en ga daar de strijd aan met de zwaartekracht om de technologie terug te winnen!

en om het een en ander van de aliens te slopen
Lees meer, of speel nu!

G19
Miner Disturbance
Een dwergendorp is bijna door de goudvoorraad heen, en daarom wordt Moin uitgekozen om Mount Magros in te gaan en daar kostbare materialen te verzamelen. Maar pas wel op, want er zijn mythen over gevaarlijke wezens die in de vulkaan leven, en hoe dieper je gaat, des te meer kans op een spontane uitbarsting.

Lees meer, of speel nu!

SumoblitzLOGO
Sumoblitz
Ver na de 24ste eeuw worden conflicten opgelost door middel van Sumo, een strijdvorm die lijkt op ons hedendaagse worstelen. Beuk de drones uit veld uit en ontwijk de schoten van Gyojibot.
Lees meer, of speel nu!
Tomb Racer
Tomb Racer
Tombes vol met schatten, munten en kostbare beelden, wie wil dat nou niet verzamelen? Maar je mag het natuurlijk niet gratis meenemen, de tomben zitten namelijk vol skeletten, slangen en gevaarlijke vallen. Pas op, want je bent je leven er niet zeker...

Lees meer, of speel nu!

G34
Tor Challenge
Drie monniken moeten om hun opleiding af te ronden 6 torens beklimmen om hun waardigheid aan te tonen. Versla de monsters die er rondlopen en verzamelen alle zegels om verlichting te bereiken.

Lees meer, of speel nu!

G35
Torquing!
Goed evenwicht en goede coördinatie zijn nodig voor deze platformer, waarbij je als een hamster over de baan rolt om zonnebloempitten te verzamelen en de finish te bereiken binnen de gegeven tijd.

Lees meer, of speel nu!

G37
Vertigo 2
Een remake van een echte Jagex klassieker. Ga met een blob de ruimte in om daar alle tegels paars te verven. Wanneer je dat onder de knie hebt kun je tegen anderen spelen om samen te werken of laten zien wie de beste verver is!

Lees meer, of speel nu!

VOID
Void Hunters
Laat je fantasie gaan en gebruik brokstukken om je eigen ruimteschip te bouwen! Ga daarna naar de multiplayer lobby en laat de anderen de kracht voelen van je creatie.

Lees meer, of speel nu!

G39
Wizard Run
Een student in de kunst van magie moet haar meester gaan redden die gevangen is genomen door de Harpijkoning. Vecht je weg door verschillende landen om het kasteel te bereiken en je meester te redden!

Lees meer, of speel nu!