Wikia

Dit zijn alle strategie games op funOrb

Beschikbare spel genres
Alle - Actie - Puzzel - Schiet - Sport - Strategie
Spel Beschrijving van het spel
G2
Arcanists
Omhels je gevoel voor magie, en pak je staf om tegenspelers de arena uit te werken. Maak gebruik van krachtige spreuken en roep behulpzame volgelingen op, om daarna de staf van de tegenstander te nemen om te laten zien dat jij de winnaar bent.

Lees meer, of Speel nu!

G3
Armies of Gielinor
Het populaire RuneScape is nu op funOrb, maar dan in de vorm van een bordspel. Kies je goden en breng hun volgelingen naar het veld om het uit te vechten met andere spelers, en hun goden. Of vecht door de single-player campaigne om Gielinor te veroveren.

Lees meer, of Speel nu!

G4
Bachelor Fridge
Spelen met je eten? Hier mag dat! kweek je eigen leger door eten in de koelkast te laten rotten, en daarna ook nog eens te voeren met nog meer rottend voedsel. Maak je ultieme leger en laat daarna je stinkende kracht zien in mutltiplayer!

Lees meer, of Speel nu!

G7
Chess
Dé klassieker die natuurlijk niet kan ontbreken, want wie kent schaken nou niet? Neem 'rustig' de tijd om even Chess te spelen, en gebruik je strategie om schaakmeester te worden. Maar wel binnen de tijd, want het moet wel spannend blijven...

Lees meer, of Speel nu!

G11
Dungeon Assault
Lang geleden vochten de draken voor macht en trots. Maar nu slapen ze in hun ondergrondse grotten. Verdedig je kerker en stuur een team op pad om goud te stelen van andere draken, om alsnog de macht te krijgen.

Lees meer, of speel nu!

G22
Orb Defence
De Norbs gaan in de aanval! Verdedig je Orbs van deze golven door op strategische plekken torens te bouwen die de Norbs vernietigen. Lukt het je niet om deze steeds sterker wordende golven af te weren, dan heb je een probleem...

Lees meer, of speel nu!

G25
Shattered Plans
Na een experimentele ramp is de zon uit zijn baan geraakt, en moest de mensheid van de planeet aarde vertrekken. Nu worden er verschillende planeten bewoond, en is er een oorlog tussen de verschillende naties. Neem de leiding en coördineer de plannen om de andere naties te verslaan.

Lees meer, of speel nu!

G28
Steel Sentinels
In de verre toekomst wordt gebruik gemaakt van gigantische robots om oorlog te voeren voor de kostbare voorraden Solarite. Bestuur je robot om de oorlog te winnen en nieuwe technologiën te onderzoeken.

Lees meer, of speel nu!

G30
TerraPhoenix
Op 8 Januari 2028 wordt vanuit het niets een nucleaire oorlog begonnen. Zoveel mogelijk mensen worden naar de veiligheidsbunkers gebracht, maar er is nooit genoeg ruimte of tijd. 16 weken later worden de deuren van een britse bunker net buiten Leyburn geopend, laat operatie TerraPhoenix beginnen!

Lees meer, of speel nu!

G31
TetraLink
Gezellig ouderwets vier op een rij spelen, maar dan op een ruimtestation en tegen spelers wereldwijd. Ga achter de knoppen en laat zien wie de echte meester van het veld is.

Lees meer, of speel nu!

G38NEW
Virogrid
Welkom op Kolonia 1 Interactive Entertainment System, welk spel wilt u spelen? Virogrid. Klassieke aarde-spelset wordt geladen, één moment geduld graag.

Lees meer, ofspeel nu!

G40
Zombie Dawn
De Apocalyps is begonnen, en gelukkig heb jij de leiding! Stuur je zombies door Washington DC om je zombie leger uit te breiden, en neem daarna het vliegtuig naar Londen om daar Buckingham Palace binnen te dringen.

Lees meer, of speel nu!

G41
Zombie Dawn Multiplayer
Het is 1983, en er zijn nog maar weinig mensen over op aarde, wel zijn er mutante zombie varianten onder leiding van tegenspelers. Gebruik power-ups en geniepige trucks om de overgebleven mensen jouw portaal in te sturen en daar onderzoek te doen...

Lees meer, of speel nu!