Wikia

Dit artikel is nog niet af
Hammer Blow
Er is al wel begonnen aan het schrijven van dit artikel, maar de auteur(s) is of zijn er nog niet mee klaar. Informatie kan dus ontbreken voor onbepaalde tijd.

Je mag natuurlijk zelf ook altijd informatie aanvullen.
Hier missen nog Prestaties
Crystal Nabber-large
Op deze pagina missen nog prestaties. Misschien wel de hele lijst, misschien maar een paar prestaties. Het kan ook dat de links naar de aparte pagina's nog ontbreken.

Je bent natuurlijk altijd welkom om dit zelf aan te vullen.

Kickabout League is een arcade 5 vs. 5 voetbal spel. Het kan met 8 spelers gespeeld worden in online wedstrijden (de keepers worden bestuurd door de computer). Het gaat niet alleen om spelen en winnen, met elk spel krijgen je spelers ervaring, waarmee je ze kunt verbeteren. Maar je kunt ze ook verkopen om een elite speler terug te kopen in zijn plaats in het team.

Wanneer je wint ga je omhoog in de verschillende divisies, totdat je goed genoeg bent voor de Diamond Division, waarin je elke week om de beker kunt spelen! Maar, als je niet zo concurrerend bent, kun je gewoon met je vrienden spelen.

Gameplay

Hier is wat uitleg over hoe je het spel moet spelen, wat er in voorkomt, en wat je moet weten.

Besturing

Modern* Oud* Zonder bal Met bal
WASD Pijltjestoetsen Lopen
Spatiebalk Ctrl Sprinten Sprinten (alleen met ranger, of elite met ranger clone trinket)
Linker muisknop Tackle in de richting van de cursor Paas over de grond. Houdt deze ingedrukt voor meer kracht.
Rechter muisknop Van speler wisselen Paas door de lucht. Houdt deze ingedrukt voor meer kracht.
PageUp / PageDown / Muiswiel in- of uitzoomen.
  • Deze kunnen tegelijkertijd worden gebruikt.

Spelers

Dit zijn de verschillende spelers die voorkomen in Kickabout League.

Ranger

De ranger is zo klein en snel dat anderen moeite hebben om hem bij te houden. Zijn snelheid is handig in de aanval, middenveld en verdediging, hoewel kracht ontbreekt aan zijn schoten. Ook met de bal kan de ranger sprinten, zodat hij makkelijk langs andere spelers kan komen.

Hotshot
Tank
Elite

Stats

Trinkets

Wat je moet weten

Spel modes

Hier een uitleg over de verschillende spel modes in Kickabout League, en de beloningen aan het eind van een spel.

Exhibition

Facebook

Tournament

Beloningen

Leagues

Kits

Velden

Veilingen

Prestaties