Wikia

Wanneer sommige spelers met toestemming van hun ouders nodig hebben om een account aan te maken op Funorb, heeft Jagex hiervoor een speciale handleiding voor ouders. Omdat wij een fansite zijn geven wij natuurlijk ook die pagina vertaald, je kan speciale velden dan niet invullen maar dan moet je bij de Jagex pagina zijn, deze link word later nog herhaalt.

Jagex heeft ook een leeftijslimiet voor spelers. Alle spelers die zich aangemeld hebben met een leeftijd jonger dan 13 kunnen in het spel minder mogelijkheden. Deze spelers kunnen alleen maar het Quick Chat systeem gebruiken tot dat de grote dag is aangebroken, hun 13de verjaardag! De Quick Chat zijn woorden die speciaal gemaakt zijn om vriendelijk om te gaan met de andere mede-spelers. Dan moet je niet denken dat kinderen onder de 13 zich niet gedragen, maar voor hun gebruikerstaal. Een kind van 8 die uit Nederland komt zal eerder Nederlands praten dan Engels, en een kind kan regels overbreken door spamming.

De Parents' Guide is voor ouders, de ouders kunnen dan ook kiezen om hun kind de volledige chat kunnen gebruiken. Laat je ouders het formulier invullen, want wanneer er misbruik van wordt gemaakt kan dit gevolgen hebben.

Om naar de Parents' Guide in het Engels te gaan, klik hier.
Om naar onze vertaalde Parent's Guide pagina te gaan, klik hier.