Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009

Je moet de advertenties niet opzettelijk blokkeren of verbergen, de advertenties boven onze spellen zijn vrij gegeven om aan jullie te laten zien.

Veelgestelde vragen

  1. Waarom hebben we deze regel?
  2. Wat als ik een advertentie vind die beledigt?
  3. Wat als een advertentie mijn Pc slomer maakt?

1. Waarom hebben we deze regel?

De advertenties boven de games van onze free-to-play versies helpen ons om het spel in de lucht te houden. De advertenties betalen ons om de Free to Play spel in het spel te houden, dus blokkeer de andvertenties niet.

Zoals je ziet is er een ? mark naast de advertenties, deze geeft instructie over hoe je een advertentie kan rapporteren.

Eenmaal als we de report binnen hebben kijken we of dit jou beledigt (lastig valt), we willen advertenties voor onze site's alleen willen we natuurlijk niet dat dit onze spelers lastig valt.

Bepaalde advertenties verlagen de snelheid van je computer inderdaad, dit komt omdat uw computer de bewegende advertentie probeert te laten zien, dit kost hem wat werk en zo gaat je computer ook wat slomer.

De meeste advertenties geven geen merkbaar effect, maar enkele advertenties zorgen ervoor dat je computer word vertraagt. Als je dit wilt beperken klik dan met je rechtermuisknop op de advertentie, onder de quality heading selecteer dan low.

Als er een advertentie is die je computer zeer traag maakt, zelfs wanneer het op low staat, klik dan op de ? icon en onthoud dan de Advert code, daar krijg je ook meer uitleg over hoe je de advertentie kan blokkeren.

Wil je meer informatie weten over Advertentie's? Kijk dan op de pagina Advertising. (Tot nu toe hebben we nog geen Advertising pagina, maar dit komt snel. Kijk eerst ook op: Funorb [Advertising]--- Helaas is deze in het engels. Excuses voor dit ongemak. )

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie.