Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009.

(LET OP: Deze regel is meer bedoeld voor Runescape maar is ook een klein deel handig voor Funorb)

Je mag meerdere accounts hebben, maar als je meerdere accounts hebt, en je speelt FunOrb, mag je niet meerde account online hebben, spullen overmaken naar de andere speler is dus ook niet toegstaan. Dit omvat, drop items, en de andere raapt het op.

LET OP: Wanneer je een huis deelt, mogen er meerdere account online zijn, maar niet allebei van 1 persoon.

Veelgestelde vragen

  1. Waarom hebben we deze regel?
  2. Kan ik software gebruiken van derden voor een ander account, terwijl ik zelf op een andere zit (Dus dat ik eigenlijk maar op 1 account zit)?
  3. Ik heb 2 accounts, kan een vriend van mij op een account zitten, zodat ik kan traden tussen de 2 characters?
  4. Kan ik een item geven aan een speler, en dat hij het vervolgens aan een ander geeft?
  5. Is het oke dat ik items geef aan een persoon die met mij een huis deelt?

1. Waarom hebben we deze regel?

We hebben deze regel om het spel eerlijk te laten verlopen. Wij willen niet dat ons spel word gebruikt met een dubbele login om met spullen over te zetten te concureren! Veel beter om dit samen met je vrienden te doen.

Nee, je mag geen software gebruiken van derden, bekijk hiervoor eens Macroing of een bot gebruiken, iets gebruiken van derden.

Nee dit is tegen de regels, het is niet toegstaan om te traden tussen 2 spelers gemaakt door 1 dezelfde speler. Je zult ook de regel Account sharing/trading overdrachten.

4. Kan ik een item geven aan een speler, en dat hij het vervolgens aan een andere speler geeft?

Nee dit is tegen de regels, spullen overzetten naar een account is tegen de regels, het mag niet in elk manier die kan.

'5. 'Is het oke dat ik items geef aan een persoon die met mij een huis deelt?

Ja dit mag, dit is niet tegen de regels, dus alleen als de accounts apart zijn gemaakt door jullie beide. (Dit geld ook voor 3, 4, 5, 6 enz.. mensen in het huis).

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie.