Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009.

Je moet de fouten in het spel niet gebruiken om je beter te maken, wanneer je een Bug vind, meld het dan via Jagex > Customer Support.

Veelgestelde Vragen

  1. Waarom hebben we deze regel?
  2. Ik vind een bug, wat moet ik doen? Ik wil niet gebanned worden voor het per ongeluk ontdekken van een Bug.
  3. Hoe report ik een Bug?
  4. Zijn er cheats voor de Jagex Games?

1. Waarom hebben we deze regel?

We hebben veel energie gestoken om onze game's te balanceren en het zo eerlijk en plezierig mogelijk te maken. Onbedoelde fouten kunnen gelijk het hele spel bederven, dus we willen die fouten zo snel mogelijk ongedaan maken. Wanneer je er bewust misbruik van maakt is het oneerlijk tegenover de andere EERLIJKE spelers, daarom is dit tegen de regels.

Zolang je de ontekte bug meteen aan ons meld, en wanneer je er niks over verteld aan de mede-mens, en dus ook geen gebruik maken van de bug, zal je niet in moeilijkheden komen. Sterker nog, we zullen je zelfs dankbaar zijn. Als je niks aan ons verteld, of je gebruikt de bug, dan kom je wel in de moeilijkheden. Dus MELD DE BUG METEEN.

3. Hoe report ik een Bug?

Als je een bug wilt Rapporteren ga dan naar: Homepage > Help > 'Stuur een bug Report'.

Wanneer je het formulier invult, geef dan zoveel mogelijk details. Dit helpt ons de bug te vinden en zo spoedig mogelijk op te lossen. Nadat het forumulier is ingevuld zal dit naar personeel van Jagex worden doorgestuurd. Houd er wel rekening mee dat Jagex geen beloningen geeft aan het vinden van een Bug, hoogstens: Thanks.

4. Zijn er cheats voor de Jagex games?

Er zijn geen cheats voor onze games, ook hebben we geen plannen om deze toe te voegen. Alles moet eerlijk en via de eerlijke game's worden gamaakt; elke overtreding met het gebruik van Cheats of Bugs, of pogingen om Bugs of Cheats te laten bestaan, is een directe overtreding van de regels.

Stuur A.U.B geen aanvragen voor dergelijke informatie.

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie.