Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009.

Je moet niet proberen om iemand de regels van de Rules of Conduct te laten verbreken.

Veelgestelde vragen

  1. Waarom hebben we deze regel?
  2. Wat bedoel je met Encouraging others to break the rules?

1. Waarom hebben we deze regel?

Deze reden voor de ze regel is vrij duidelijk. Iemand de regels te laten verbreken is net zo erg als jij dit doet. En dus iedereen die hiermee word behandeld is een schuldige, maar degene die je het laat doen krijgt een ergere straf.

Voorbeelden van het bevorderen of andere aansmeren om dit te verbreken, onder meer:

1. Iemand aansmeren om de regels te overtreden is verschillend dan dat het werkelijk is.

2. Proberen met beledigent taalgebruik om een reactie van hem/haar te krijgen.

3. Het maken, distribueren of reclame van derden add-ons dat onze software van derden regel breken.

4. Reclame of een link naar real-world trading websites.

5. Anderen aansporen om misbruik bugs - alle bugs die gevonden worden moet gemeld worden aan Jagex, onmiddellijk.

6. Hosting, faciliteren, koppelen aan, of het leveren van software die een link naar, forums / chat waar gebruikers het gedrag van die regels, of helpen of aanmoedigen elkaar te doen (tenzij een echte inspanning wordt gedaan om zulke matige chatten en te voorkomen dat dergelijke discussie pauzes te bespreken) .

7 .... Er zijn veel meer voorbeelden; principe, iets dat iemand anders maakt meer kans om een regel te breken.

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie.