Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009.

Elk account mag alleen worden gebruikt door eén persoon. Account sharing is dus NIET toegestaan. U mag accounts niet verkopen, overdragen of uitlenen aan iemand anders, of toestaan dat iemand anders je account kan gebruiken, en je kan niet aanvaarden dat een account aan iemand anders jou te bieden heeft. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1. Waarom hebben we deze regel?
  2. Hoe zit het met het ruilen van een account?
  3. Kan ik het account verkopen met behulp van de Tijd?
  4. Ik deel mijn account met een vriend, is dat toegestaat?
  5. Ik zie een account op Ebay, wat moet ik doen?

1. Waarom hebben we deze regel?

We hebben deze regel om twee redenen:

1. Ten eerste, veel van de accounts die verkocht worden door mensen zijn accounts die eigenlijk hehacd zijn, dus, door het kopen van een account hrlp je hun te profiteren van hun misdaad, en moed je hun aan om het nog veel meer keer te doen.

2. Ten tweede, deze regel is voor de bescherming van uw gegevens, de eigenaar die het account begonnen kan zijn account terug krijgen, zo heb jij een account gekocht en maak je er verlies mee. Je kan ook gebanned worden voor het spelen met deze regel, dan heb je ook een probleem.

Het is ongeveer hetzelfde als account sharing, dus tegen de regels.

Nee, de Game Rules zegt dat een account maar 1 eigenaar mag hebben, dit geld dus voor de gehele levensduur van een account. Als je het account probeert te verkopen met behulp van 'tijd' is dit dus ook tegen de spelregels.

4. Ik deel een account met een vriend, is dat toegestaan?

Nee, dit is niet toegstaan, het delen van een account, dus ook familieleden en vrienden, is niet toegstaan. Dit is tegen de spelregels en dit kan er toe leiden dat je account word banned/muted.

5. Ik zie een account op Ebay, wat moet ik doen? Onze Jagex staff zorgt ervoor dat alle bekende veilingsite's dagelijks worden gecontoleert dat er geen Jagex spelers worden verkocht. Een herrinering is dus, alle eigendommem blijven van Jagex, en dus de spelers moeten hun eigen account behouden, en we zullen niet aarzelen om dergelijke producten van RuneScape te verwijderen indien wij het bewijs dat de regel overtreden heeft plaatsgevonden.

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie.