Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009 Effective date: 12th May 2009Je mag geen software gebruiken om jou voordeel te geven in de spelletjes. Dit omvat automatische tools, macros, bots of auto-typers. Je mag niet proberen de uitlog system te omzeilen met dingen die mensen ingelogd houden.

Je moet ook geen gebruik maken van game-specifieke, software van derden die probeert te regels te verbreken, of de naviagtie van onze website, of het automatisch verzoeken naar pagina's van onze website, of dat die gevaar oplevert voor gebruikersaccounten.

Veelgestelde vragen

Welke type van software van derden is NIET toegstaan?

Wat bedoel je met software?

Hoe werk de nieuwe Macro detectiesystem?

Kan ik een appeal indienen tegen een verbod voor Macroing?

Wat is AFK Training?

1. Waarom hebben we deze regel?

Als eerste, willen wij geen spelers die software van derden downloaden van onbetrouwde bronnen, ze bevatten vaak: Keyloggers, Trojans en virussen. Veel spelers ehbben gehad dat hun account is gestolen omdat ze onbedoelde ingetaleerde hacking software op hun computers hebben. Ookal hebben ze er een goede bedoeling mee, onbedoelde fouten kunnen je account nog steeds in gevaar brengen. Sommige zogenaamd Sommige zogenaamd gerenommeerde software heeft problemen gehad in het verleden. Er zijn ook gevallen van mensen doelbewust het schrijven van software die eruit ziet als een nuttige add-on, maar eigenlijk alleen je wachtwoord steelt.

In de tweede plaats, macroing ruïnes van het spel is voor iedereen anders. Wij willen niet dat sommige spelers met een oneerlijk voordeel en het opvullen van de beste plekken trainen met bots. Dit spel is ontworpen om te worden genoten door de mens, niet de bots.In het verleden, toen we nog niet van deze regel ten uitvoer hadden gelegd, hebben we snel gevonden dat het erg snel de spellen bederft, en de spelers zelf gaan eisen dat we het gaan afdwingen. Nu gaan we het grondig afdwingen.

2. Welke type van software van derden is niet toegstaan?

Dit omvat, maar is niet beperkt tot de volgende software van derden:

1.Software dat pogingen om rechtstreeks te communiceren met onze game werelden.
2.Software dat monitoren, wijzigt of decodeert de communicatie tussen ons spel en onze applets spelwerelden.
3.Software dat input genereert voor onze game-applets. Dit bevat software die automatisch beweegt de muisaanwijzer of genereert muisklikken of toetsaanslagen. 4.Bewerkende of vervangende versies van onze game-applets. Reverse-engineering onze game-applets is ten strengste verboden. Met behulp van een aangepaste versie van ons spel applets is niet toegestaan om welke reden. Software van derden die wordt weergegeven pagina's / inhoud van onze website (s), en dat heeft specifieke kenmerken (dwz toolkits) mogen niet worden gebruikt om onze website te openen, tenzij dat de software voldoet aan alle van de andere regels, en de volgende aanvullende regels:

  • ◦ Zij mogen niet aansporen tot regel-breken of een gevaar voor gebruikers.
  • ◦ Het moet niet bevatten advertenties of links naar websites die regels breken of een gevaar voor de gebruikers aan te moedigen.
  • ◦ Het moet niet automatisch herhaald pagina / inhoud van onze website bezoeken of anderszins overdreven bandbreedte-intensieve bezoeken van onze servers (elke pagina / content-verzoek dient uitsluitend te worden in direct antwoord op een verzoek van de gebruiker elke keer).
  • ◦ Het moet de normale navigatie van onze website niet te omzeilen voor gebruikers die het spel werelden te bereiken. De software zal aanvankelijk slechts de punt op de voorpagina van onze websites, en moet de gebruiker nodig om te navigeren door de website normaal gesproken om het spel werelden te bereiken. De software moet niet bevatten of verwerven van directe links naar de game-applet.
  • ◦ Het mag niet te verbergen of aan te moedigen het verbergen van een van de advertenties op onze website. Om te voorkomen dat gebruikers aanmoedigen om de advertentie boven de game te verbergen, de ruit weergeven van pagina's uit onze standaard website moet ten minste 630 pixels hoog (indien weergegeven op een scherm met een resolutie hoger dan 800x600), en het moet niet mogelijk zijn om het formaat te wijzigen minder hoog dan dat, dat wil zeggen de pagina moet worden weergegeven op een zodanige wijze dat zowel het spel en de advertentie zijn volledig zichtbaar op hetzelfde moment.
  • ◦ Het moet niet proberen om het gemakkelijker maken om een drukke spelwereld binnengaan dan het zou zijn voor gebruikers die niet met behulp van de software. Het mag geen functies maken het gemakkelijker te betreden of monitor drukke werelden.

In ieder geval is het gebruik van dergelijke software niet aanbevolen. Wij raden het gebruik van software van derden, zoals het is potentieel zeer gevaarlijk. Houd er rekening mee dat er is software die er die beweert een geweldige add-on te zijn, maar eigenlijk installeert een keylogger op je computer en je wachtwoord steelt! U moet zich ook bewust dat er gevaarlijke software rond die niet noodzakelijkerwijs worden gespot door uw anti-virus software. Scannen downloads is natuurlijk een heel goed idee, maar het werkt nog steeds niet 100% het risico weg.

  • ◦ Als de software heeft zijn eigen geïntegreerde chat-functie, gescheiden van de game chat, moet het heel duidelijk te maken voor gebruikers die deze chat geen deel uitmaakt van onze spellen en is niet officieel, gesteund of gemodereerd door Jagex op geen enkele manier. Bovendien, deze chat moet nog gemodereerd worden (alleen niet door ons), en de moderators moeten niet toestaan dat chat die inbreuk onze gedragsregels. Om verwarring te voorkomen met de officiële game chat, moderators van de externe chat dient niet te worden aangegeven met een zilveren of gouden kroon. Indien de chat is gebaseerd IRC, dan is de software moet alleen toegang tot IRC kanalen die overeenstemmen met de bovenstaande regels.

3. Wat bedoel je met software?

We bedoelen met software, dat elke type programma, waaronder: downloadbare software (Zoals een Exe bestand), of Web-Based software (bijvoorbeeld een website gemaakt om een soortgelijke functie met Flash, Java, Javascript of serverside scripts.)

4. Hoe werkt het Macro Detectie System?

Onze macro-detectie-systeem controleert de activiteit op onze servers en detecteert verdacht gedrag. Dit bewijs wordt gecontroleerd door ons team van experts die kan bevestigen of verwerpen van het systeem analyse. Jagex zal niet onthullen de exacte mechanisme van hoe dit systeem werkt, omdat dit zou ontduiking gemakkelijker te maken.

5. Kan ik een appeal indienen tegen een verbod voor Macroing?

Ons beleid is altijd geweest dat we geen vorm van cheaten tolereren. We doen niet lichtvaardig verbod rekeningen. Significant bewijs is altijd verzameld voordat er actie wordt ondernomen tegen een speler. We zullen niet onthullen het bewijs dat we hebben verzameld, aangezien de meeste cheats willen alleen het bewijs, zodat ze kunnen voorkomen dat je de volgende keer gevangen weten. U kunt een oproep van een bezoek aan de pagina 'Account Management en het selecteren van' beroep een Overtreding '.

6. Wat is AFK training?

AFK training Away From Keyboard is opleiding. Terwijl je speelt op onze spelen, moet je op de computer. Away-from-toetsenbord training is niet toegestaan, en je moet afmelden wanneer u de computer verlaat.

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie