Wikia

Ingangsdatum: 12 Mei 2009

Voor onze spelers privacy en veiligheid, mag je geen vragen stellen over persoonlijke details, zoals: Volledige namen, email adressen, MSN adressen, telefoon nummer, huis/school adressen of leeftijden. Ook mag je andermans persoonlijke details posten (inclusief jezelf) op onze Forums of spellen.

Veelgestelde vragen

  1. Waarom hebben we deze regel?
  2. Wat bevat persoonlijke details vooral?
  3. Is het goed als ik een vriend vraag op zijn adres?

1. Waarom hebben we deze regel?

We hebben deze regel om jouw privacy te houden, en de veiligheid ook. Niet alleen kunnen de persoonlijke details invloed hebben op jouw account, maar het kan ook zo zijn dat mensen via jouw naam in chat site's gaan zitten, dus met jouw gegevens. Vergeet niet dat je de meeste mensen niet in het echte leven leert kennen, dus ze kunnen niet zo aardig en mooi zijn dat ze wel in het spel zijn, het is verstandig om afstand te houden van de mensen die je alleen in het spel kent.

Met persoonlijke details bedoelen we vooral: volledige namen, email adressen, MSN adressen, telefoon nummer, huis/school adressen of leeftijden.

3. Is het goed als ik een vriend vraag om zijn adres?

Het is tegen de regels om persoonlijke details te vragen. Wij raden je niet aan om dit soort dingen uit veiligheidsmaatregelen te vragen, wees ervan bewust dat je veel speler zult ontmoeten, dus houd het dan ook veilig in de game's. Lees onze Play Safely and Responsibly guide.

Om ervoor te zorgen dat FunOrb plezierig is voor iedereen, let op! en volg onze regels. We tolereren geen ontwrichtende spelers, en wanneer je onze regels breken zal je account waarschijnlijk worden verboden of gedempt. Members die verboden zijn of gedempt voor het breken van onze regels hebben geen recht op enige vorm van restitutie.