Wikia

Track Controller levels
1 Tutorial 2 Beginning 3 Conveyor 4 Salchow 5 Snail 6 Halibut
7 Rink 8 Tulip 9 Cornered 10 Orbital 11 Carousel 12 Pyramid
13 Fours 14 Clover 15 Narrow 16 Snorkel 17 Pin 18 Fifteen
19 Backlog 20 Chamber 21 Trap 22 Circuit 23 Flotsam 24 Loopy
25 Rooms 26 Jagged 27 Amaze 28 Deadline 29 Pincers 30 Switch
31 Mate
Baan 14

Let op, dit is een ijzig ondergrond, dus de blokken glijden in een keer naar de dichtbijzijnde muur, meestal hoef je een blok dus maar 1 keer te duwen, alleen we hebben het aangegeven met de tegels.

Beweeg stuk 1 twee keer naar onder en zeven keer naar rechts.
Beweeg stuk 2 een keer naar onder, twee keer naar links, een keer naar onder, drie keer naar links, negen keer naar boven en twee keer naar links.
Beweeg stuk 3 drie keer naar boven, drie keer naar links, drie keer naar onder, drie keer naar links, acht keer naar boven en twee keer naar links.
Beweeg stuk 1 vijf keer naar links, zeven keer naar boven en vier keer naar links.
Beweeg stuk 4 twee keer naar onder, vier keer naar rechts en een keer naar boven.
Beweeg stuk 5 drie keer naar onder, zeven keer naar rechts, vijf keer naar boven en drie keer naar links.
Beweeg stuk 6 een keer naar links, zeven keer naar boven, twee keer naar rechts, drie keer naar boven, een keer naar beneden en drie keer naar links.
Beweeg stuk 4 een keer naar rechts, vier keer naar boven en twee keer naar links.
Beweeg stuk 7 drie keer naar boven, zes keer naar rechts, zes keer naar boven en een keer naar links.
Beweeg stuk 8 vier keer naar links.
Beweeg stuk 9 vier keer naar links.

Wanneer je dit allemaal goed hebt gedaan ben je klaar met dit level.