Wikia

Deze pagina bevat geen afbeeldingen omdat het een vertaling van Jagex is! Wanneer er met we of ik wordt gesproken is dit van Jagex, niet van ons!

IntroductionEdit

Welkom op de Jagex Parents' Guide. Wij zijn de makers van RuneScape en FunOrb, met veel en populaire online games, we hebben erg veel spelers van allemaal verschillende leeftijden en ze komen van heel de wereld. Omdat wij een bepaalde leeftijdslimiet moeten hebben, willen we wel dat iedereen mee kan spelen en kan genieten van het spel.

Deze gids is samengesteld voor ouders en verzorgers van de jongere spelers, zodat ze meer kunnen leren over de spellen, en voor de stappen over onze account beveiliging en online beveiliging.

Onze aantal spelers is erg groot, met meer dan 150 miljoen bestaande leden van heel de wereld spelen al spelletjes van Jagex voor minstens 7 jaar. Wij zijn goed voor sterke communicatie met spelers uit de hele wereld, en onze spellen zijn in verschillende talen te spelen.

Meer dan de helft van het Jagex team is bereid voor het plaer support, en ze kunnen dan ook alles beantwoorden van spelers. Het internet sluit nooit, dus wij zijn altijd bereid om spelers en ouders te helpen. We hebben Jagex medewerkers in het spel om de veiligheid en gedrag in het spel op orde te houden, en achter de schermen hebben we medewerkers die zich bemoeien met alles om de veiligheid van uw kind te verbeteren.

We werken internationaal met verschillende organistaties om er zeker van te zijn dat wij de hoogste, mogelijke server te zijn van de sites en spellen. Om alle internationale mogelijkheden te zien, kies een land boven het menu-scherm.