Wikia

Dit artikel is nog niet af
Hammer Blow
Er is al wel begonnen aan het schrijven van dit artikel, maar de auteur(s) is of zijn er nog niet mee klaar. Informatie kan dus ontbreken voor onbepaalde tijd.

Je mag natuurlijk zelf ook altijd informatie aanvullen.
Hier missen nog Prestaties
Crystal Nabber-large
Op deze pagina missen nog prestaties. Misschien wel de hele lijst, misschien maar een paar prestaties. Het kan ook dat de links naar de aparte pagina's nog ontbreken.

Je bent natuurlijk altijd welkom om dit zelf aan te vullen.
Wizard Run is een spel waarbij je diamanten moet halen door beesten te doden, en behoort tot de genre Platform.

Het spelEdit

De boosaardige Harpy King heeft jouw meester ontvoerd, natuurlijk wil jij hem redden. Je gebruikt de Magical hat, deze teleporteert je naar de wereld van Harpy, hier moet je 6 missies aangaan om de meester te berijken. Met de power van de sterren die jij gebruikt kan je zijn handlangers en natuurlijk Harpy zelf uitroeien. In elke wereld zitten nog 5 aparte stages die je ook moet voltooien.

Je moet alle monsters doden in elk level, wanneer deze dood zijn krijg je nog de tijd om de diamanten op te pakken, deze worden op dat moment nog meer waard, dus hogere scores!

StarpowerEdit

Wanneer je in de wereld bent moet je de beesten doden met sterren, deze sterren schiet je af wanneer je op spatie drukt, hoe langer je op spatie blijft drukken, hoe beter de kracht wordt van je sterren. Je kan deze Starpower rechtboven in het beeld zien, het ziet er als de afbeelding hieronder uit.

WRStarPower

Wanneer je spatie loslaat zullen de sterren ontsnappen.

BesturingEdit

De besturing valt eigenlijk wel mee als je naar andere games kijkt, maar het is altijd makkelijker om het toch nog te benoemen.

WRInst1WRInst2 Beweeg naar rechts of links.

WRInst4WRInst3 Springen.

WRInst7WRInst5 Schiet met sterren.

WRInst6 Stop het spel, je gaat nar de pause-screen.

Punten behalenEdit

Punten kan je behalen door monsters te doden, deze geven dan diamanten, wanneer je deze oppakt zullen er punten bijkomen, als je alle monsters hebt gedood zullen deze punten verdubbelen als je ze nog niet hebt opgepakt. Wees er dan nog snel bij, want je gaat zo naar het volgend level!

In de tabel hieronder zie je de diamanten met haar punten.

Afb Welke

Aantal
score

WRcr1 Green Crystal 10
WRcr2 Blue Crystal 25
WRcr3 3x Green Crystal 50
WRcr4 3x Blue Crystal 75
WRcr5 Red Crystal 100
WRcr6 3x Yellow Crystal 150
WRcr7 3x Red Crystal 250
WRcr8 3x White Crystal 500

Werelden en BossesEdit

The VillageEdit

WR wb1

Deze wereld is het makkelijkst van alle werelden en bevat als monsters: ratten, wespen, springende spinnen.

WR wb1 1

De spin is de baas van dit level en moet gedood worden met sterren, deze kan je afschieten wanneer hij door het beeldscherm springt, opzich niet moeilijk.

The BeachEdit

WR wb`2

Dit is de tweede wereld van het spel, opzich ook gemakkelijk maar het gaat de goede kant op. Bevat als monsters: krabben, vliegende meeuwen, en speermannen.

WR wb2 1

Dit is de baas, hij lijkt opzich hetzelfde als de speermannen, alleen deze gooit geen speren, deze loopt telkens achter je aan. Wanneer hij nog maar de helft van zijn levens heeft zal hij speermannen gooien, deze kunnen dus wel met speren gooien.

The Pirate ShipEdit

WR wb3

Deze wereld wordt al een stuk moeilijker in vergeleken met de andere twee. De monsters zijn: Piraten skeletten, vergiftige vogels, geesten die slijm naar jouw gooien maar ook piraten met kannonen.

WR wb3 1

Dit is de baas, een echte piraat. De baas rent en springt door heel het veld, en gooit skeletten die jouw achterna zitten. helemaal bovenaan zit er ook nog een piraat met een kannon, deze helpt de baas alleen.

The Troll CaveEdit

WR wb4 1

Dit is de vierde wereld, het bevat springende kikkers, vleermuizen en trollen. De trollen kunnen niet gedood worden met een krachtige Starpower, maar na een tijdje lukt het wel.

WR wb4

Dit is de baas, dit is een veel grotere troll die door heel de stage rond rent. Wanneer hij ongeveer de helft van zijn levens overheeft zullen er twee extra trolls vallen die jouw proberen te doden.

The Ice MountainEdit

WR wb5

Dit is de vijfde stage, dit heeft ook monsters maar bevatten ook stekels en andere obstakels waarmee je in aanraking kan komen.

WR wb5 1

De baas is al veel moeilijker dan de andere, dit is namelijk een draak in de vorm van de afbeelding. Deze heeft niks speciaals maar is wel moeilijk te doden.

The Demon FortressEdit

WR wb6

Dit is de laaste wereld, deze bevat monsters in een vorm van een vuurbal, rare wilde monsters enbeesten die kunnen vliegen.

WR wb6 1

Dit is de laatste baas, Harpy King, de ontvoerder van jouw meester. Deze kan erg veel dingen, kan monsters maken, vliegen, springen, en de andere dingen wat de andere monsters bij de andere stages ook konden.

PrestatiesEdit

Coming soon...